למי כדאי לקנות באינטרנט? המדריך המלא

נמאס לכם לשלם יותר? החברים קונים רק באינטרנט? הגיע הזמן להצטרף. למי כדאי לקנות באינטרנט, כמה זה באמת משתלם והאם זה מתאים לכל אחד!? קניות באינטרנט הפכו מזמן לדבר שבאופנה, יותר ויותר ישראלים עברו לבצע את מרבית הרכישות שלהם בעולם הווירטואלי, שלא מפסיק להפתיע במבחר המגוון ובמחירים הזולים להפליא. מנתונים שמפרסמים אתרי הקניות הגדולים, מסתמנת עלייה משמעותית בשנים האחרונות, כזאת שרק תמשיך לעלות. אנחנו כמובן נהנים מהתהליך, שתורם לכך שרשתות גדולות ומוכרות בעולם מנסות לעמוד בתחרות הקשה, ועוברות גם הן לעולם המכירות האינטרנטי.
למי כדאי לקנות באינטרנט? המדריך המלא

היתרונות המשמעותיים ביותר בתהליך הם כמובן פער המחירים בין החנות הפיזית לאתרי האינטרנט, היצע המוצרים והחשיפה הגדולה לאפשרויות מסחר בקטגוריות שונות ומגוונות מכל העולם.

במהלך גלישה קצרה בכמה מאתרי הקניות המובילים בעולם, מיד תשימו לב לפער המחירים העצום בין המוצרים הנמכרים בחנויות המקוונות לבין החנויות הפיזיות בארץ. ברב המקרים תמצאו פערי מחירים בין חנויות בארץ לאתרים בחו"ל הנעים בין 30% – 80%.
באתרים הגדולים ובאתרי נישה שתופסים תאוצה בשנים האחרונות, תוכלו למצוא הכל מהכל: מוצרי אלקטרוניקה, סמארטפונים וחלקי חילוף, בגדים אקססוריז ותכשיטים, בשמים, חלקי חילוף לרכב, צעצועים לילדים, מוצרים למבטח ועוד.
הביקוש הרב יצר תחרות שמטיבה מאוד עם הצרכן, ומעבר לפער במחיר ניתן לזהות גם נוחות במדיניות האתרים מול הצרכן: אפשרויות תשלום, החזר כספי, החלפת מוצרים במקרים של טעות בפריט, נזק וכו'.

רגעי האושר בעולם הקניות הוירטואלי הם כמובן חגים וימי מבצעים מיוחדים המתקיימים בעולם, שמוזילים אף יותר את מחירים המותגים המובילים במבחר קטגוריות, מה שהופך את הקנייה בימים אלה לזולה וכדאית עוד יותר.

הקנייה באינטרנט בהחלט מתאימה לכל אחד שרוצה להתחיל לחסוך בצורה משמעותית ולדלג על פערי תיווך.
שימו לב שלצד היתרונות הרבים, קיימים גם כמה סיכונים בשופינג האינטרנטי.

התחלתם לקנות באינטרנט רק עכשיו? צמצמו את הסיכון!
טיפים חשובים להזמנת מוצרים מחו"ל שיעזרו לכם לקנות בטוח.

  • קונים באתרים גדולים ומוכרים:
    אתרים המציגים אודות ומדיניות, החלפות מוצרים, החזר כספי ואפשרות פנייה במידת הצורך. חפשו באתר נתונים חשובים כגון: כתובת עסק, מספר ליצירת קשר וכתובת אימייל.
  • דירוג המוכר וביקורות הגולשים:
    לפני כל קנייה מוודאים כי דירוג המוכר גבוהה (בהתאם לדירוג באותו אתר). במידה ויש, עברו גם על דירוג הגולשים וחפשו מידע אודות זמן המשלוח, איכות חומר הבגד ונכונות המידות המצוינות.
  • קונים בגדים? בדקו את טבלת המידות:
    באתרים הגדולים המשלבים מספר ספקים שונים, חשוב לבדוק את טבלת המידות הספציפית שמציע המוכר. עשויים להיות שינויים משמעותיים בסימוני האותיות המציינות את מידת הבגד. לא כיף לזמין בגדים ואחרי שבועיים של ציפייה לגלות שהמידות לא מתאימות.
  • התרחקו ממחירים זולים מידיי:
    מחיר זול מידיי עבור בגד או מוצרי איפור מצביע לנו על איכות חומר ירודה, ולכן לא מומלץ כלל.

יש לכם טיפים נוספים לקנייה בטוחה ברשת? שלחו אלינו ונעדכן את הפוסט בצירוף הקרדיט כמובן!

מאחל לכם קנייה בטוחה ומהנה.

יכול לעניין אותך

קבלו כסף בחזרה בכל קנייה בחו"ל

הצטרפו עכשיו וקבלו עד 30$ מתנה

שתפו את זה בפייסבוק
שלחו לחברים בוטטסאפ
שלחו את הפוסט במייל

חפשו מה שבא לכם...