טיפים לחיפוש נכון במנוע השוואת המחירים של טיפר

טיפר הוא אתר המאפשר לבצע השוואת מחירים בין אתרי הקניות המובילים בעולם, הכוללים משלוח לישראל. לא כיף לצאת פראייר, משווים מחירים וקונים את המוצר המשתלם ביותר באינטרנט!

למה כדאי לך להשתמש בשירות שלנו?
ראשית, חסכון משמעותי במעבר לקניות באינטרנט. זה לא סוד שב-99% מהמקרים הבחירה לקנות מוצר באינטרנט תהייה זולה בעשרות אחוזים מאשר הקנייה בחנות פיזית בארץ. ההתפתחות בעולם הקניות הוירטואלי יצרה תחרות גדולה, ונכנסו לתודעה מספר אתרי קניות מובילים המציעים אינסוף אפשרויות קנייה מוזלות. לאחר כמה שנים של קניות ברשת, הבנו את הצורך במנוע חיפוש מתקדם שיסייע לנו למצוא את המוצר המשתלם ביותר לקנייה באינטרנט, מבין אותם אתרים.
חשוב לנו להדגיש שהשימוש במנוע החיפוש ניתן בחינם לחלוטין, ואין עמלה נוספת המגולמת במחיר המוצרים המוצגים באתר.

הנה 3 טיפים חשובים לחיפוש נכון במנוע החיפוש שלנו

  1. צירוף מילים ממוקד:
    בכדי להגיע לתוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר עבורכם, אנו ממליצים לבצע הקלדה ממוקדת ככל האפשר.
    לדוגמה, בחיפוש אחר נעלי ריצה מומלץ לציין את כל הפרטים הנחוצים: נעלי ריצה נייק צבע שחור מידה 42.
    במקרה ושם המותג נחוץ על מנת להגיע לתוצאות חיפוש רלוונטיות ניתן יהיה להקליד כך: נעלי ריצה nike צבע שחור מידה 42. דוגמה נוספת לחיפוש בשילוב מילת המותג באנגלית: מברשת שיניים חשמלית ORAL B.
    שימו לב! מידות הפריטים עשויות להשתנות בהתאם לנהוג באתרי המדינות השונים. מומלץ להיעזר במדריך טבלת המידות שלנו על מנת לבחור במידה הנכונה עבורכם.
  2. בצעו חיפוש בשפה אחת:
    ניתן לבצע חיפוש באתר באנגלית ובעברית, אך על מנת להשתמש במנוע החיפוש על הצד הטוב ביותר מומלץ להקליד בשפה אחת. במקרים רבים הקלדת צירוף מילים בשילוב עברית ואנגלית לא יספק תוצאות חיפוש רלוונטיות, אם בכלל.
  3. השתמשו באפשרויות הסינון:
    לצד תוצאות החיפוש ניתנת לכם האפשרות לבצע סינון. אפשרות זו מומלצת למי שרוצה למקד עוד יותר את תוצאות החיפוש. בין אפשרויות הסינון תוכלו להגביל את המחיר, אתרי הקניות, מצב המוצר, קנה עכשיו ומשלוח חינם.

כעת יש לכם את כל הכלים על מנת לבצע השוואת מחירים בין אתרי הקניות המובילים בעולם.
הגיע הזמן להתחיל לחסוך, בהצלחה!

יכול לעניין אותך

קבלו כסף בחזרה בכל קנייה בחו"ל

הצטרפו עכשיו וקבלו עד 30$ מתנה

שתפו את זה בפייסבוק
שלחו לחברים בוטטסאפ
שלחו את הפוסט במייל

חפשו מה שבא לכם...