גרים מחוץ לבית? 10 מוצרים שכל סטודנט חייב להכיר

מחפשים את המוצרים שיהפכו את דירת השותפים שלכם לבית חם ומזמין? המלצות מוצרים שכל סטודנט שגר מחוץ לבית חייב להכיר. יוצאים לדרך!
גרים מחוץ לבית? 10 מוצרים שכל סטודנט חייב להכיר

לעזוב את הבית לתקופה של שלוש עד ארבע שנים לעיר לא מוכרת בדירה שכורה ומתקלפת, בעל בית חופר, ושותפים שמהיום הם החברים הכי טובים שלכם, יכולה להיות סיטואציה לא פשוטה בכלל.
להיכנס לדירה כזאת ולחשוב לעצמכם: "זה הולך להיות הבית שלי ל-3 השנים הקרובות?!", מחשבה לא קלה בהחלט. מבטיחים לכם שאחרי זמן קצר החשש הזה נעלם ואז תגלו כי מדובר באחת התקופות היפות ביותר בחייכם, באמת.

העצה שלנו, הפכו את הדירה לבית חם עם הפינוקים הכי שווים שיש. כסף לשיפוץ ייסודי וריהוט מחדש של הדירה אולי אין לכם, אבל לקנות כמה מוצרים מגניבים שיהפכו את השהייה בבית למפנקת במיוחד בטוח יש.

הנה 10 מוצרים שימושיים שיהפכו את השהות בדירה החדשה למקום שתוכלו לקרוא לו בית.

  1. מתלה אחסון מיטתי: סדרו את כל הדברים שאתם רוצים בהישג יד, ישירות למתלה האחסון, כך לא תצטרכו להתאמץ ולחפש משהו שאתם צריכים וגם תחסכו ימבה מקום. לדוגמא: שלט הטלוויזיה, חטיפי שוקולד למיניהם, סיכומי מבחנים, אייפון, גרביים וכו'.bedside-caddy
  2. מנורות סולאריות דקורטיביות: דרך מעולה לעצב את החדר שלכם במנורות מדליקות שיכניסו בו אווירה כיפית ונעימה יותר מבלי להעשיר את חברת החשמל! פשוט להשאיר את המשטח הסולארי על חלון החדר ביום וליהנות מקצת חשמל חינם במהלך הלילה.
  3. פוסטרים: בין אם זה דמות או זמר אהוב או אפילו תמונת נוף עם משפט מוטיבציה, אין על פוסטרים בחדר!
    אנחנו נחזיר את אופנת שנות ה-90!
  4. מדבקות קיר: תחליף לא פחות טוב לפוסטרים (אם אתם נגד), הוא מדבקות קיר מדליקות. ישנם שלל מדבקות ייחודיות כמעט לכל מצב בין אם זה משפטי מוטיבציה ועד נופים ודמויות אהובות. הן גם פשוטות להדבקה ולהסרה ולא משאירות נזק לקיר, כך שאין לכם מה לדאוג מהסתבכות עם בעל הבית. שימו לב שגם בארץ הן עולות פי 5!
    room decorative wall sticker
  5. תיק רחצה נתלה: אז ידוע שלפעמים השותפים קצת חרדים לחפצים שלהם ולא תמיד יש שיתוף דברים בין כולם. לכן על מנת שתוכלו להתקלח עם הסבון והשמפו שלכם, בלי להוציא תחילה את השערות של השותף מהסבון, רצוי שתיעזרו בתיק הרחצה הזה שיכיל את כל הדברים האינטימיים שלכם.
  6. סל כביסה: אין ספק שזה פותר לכם שתי בעיות, האחת זה איסוף פשוט של הבגדים המלוכלכים שלכם לקראת הכביסה אצל אימא או במכבסה השכונתית והשנייה זה פשוט עוזר לעשות סדר בחדר שלכם, במקום בגדים מפוזרים ברחבי החדר, הם זרוקים בתוך סל הכביסה בלבד.
  7. מיני מקרר: השותפים גונבים לכם את הבירה? אין לכם כוח לקום מהחרישה למבחן למקרר? המיני מקרר הזה הוא קטנטן ועוצמתי ומתאים לכל חדר.
    mini room fridge
  8. מיני מגהץ: אז אתם גרים לבד, אמא לא זמינה, ויש לכם אירוע של חבר או דייט עם מישהי, אבל החולצה האהובה עליכם מקומטת לגמרי. המיני מגהץ הזה יעשה לכם את העבודה. רצוי לשים מגבת על משטח ישר ואז לגהץ עליו.
  9. ערכת תפירה: אם נפל לכם כפתור בחולצה או שיש לכם איזה חור מציק במכנס, חשוב שיהיה לכם ערכת תפירה פשוטה שתציל אותכם ממקרים כאלה כשאי אפשר לחכות לסופ"ש לטיפולה המסור של אמא.
    mini sewing kit
  10. אולר מקצועי: ללא ספק מדובר בכלי שתמיד שימושי, בין אם אתם גרים בדירת שותפים ובין אם לא טוב שיהיה אחד כזה בכיס. לאולר המקוצעי הזה יש כ-13 שימושים שונים- מזלג, סכין, כף, מברג, פותחן ועו'.

אז נכון, תקופת התואר והלימודים, אינה תקופה קלה, המלווה בלחץ לימודים, חפירות מההורים, ריבים עם השותפים, חוסר במזומנים והתמודדות עם בעיות יומיומיות חדשות. אך תזכרו שבתקופה הזו גם תכירו חברים חדשים שילוו אתכם לכל החיים, תשכילו בתחום שאתם אוהבים, תתחילו לבשל במטבח פתאום, תתבגרו ותתפתחו בצורה מדהימה. אז יאללה צאו לדרך, שיהיה בהצלחה!

שתפו אותנו במוצרים שווים שעוזרים לכם לעבור את התואר מחוץ לבית!

יכול לעניין אותך

קבלו כסף בחזרה בכל קנייה בחו"ל

הצטרפו עכשיו וקבלו עד 30$ מתנה

שתפו את זה בפייסבוק
שלחו לחברים בוטטסאפ
שלחו את הפוסט במייל

חפשו מה שבא לכם...