איך להירשם לפייפאל בעברית: המדריך המלא להרשמה וקנייה ב- Paypal

איך להירשם לפייפאל בעברית: המדריך המלא להרשמה וקנייה ב- Paypal

רוצים לפתוח חשבון פייפל בעברית? אנחנו מדריכים אתכם שלב אחר שלב. המדריך המלא לפתיחת חשבון Paypal אישי בישראל.

paypal פועלת בישראל בעברית, ומציעה הגנה מלאה על הקניות שאנו מבצעים באתרי אינטרנט.
בפתיחת חשבון פייפל נהנה משירותי הסליקה המאובטחים שמאפשרים לנו לקנות בראש שקט, לשמור על פרטי האשראי ולסייע לנו בבעיות מול המוכרים. דוגמה קלאסית, היא מקרה בו המוצר שהזמנתם אינו מתאים במידה או אינו תואם את פירוט המוצר שהזמנתם.
כעת תוכלו לפנות לשירות הלקוחות ולקבל עזרה בניהול משא ומתן מול הספק או האתר במקרה של בעיה בהזמנה. כחלק מהשירות, בפייפל דואגים להחזר כספי עבור דמי המשלוח החוזר ובמקרה נוסף גם החזר כספי מלא עבור מוצר שמעולם לא הגיע ליעדו.
רוב אתרי הקניות מחו"ל היום ובייחוד Ebay בעברית, מקבלים אפשרות תשלום בפייפאל עקב הפופולריות הרבה.

למה כדאי לפתוח חשבון פייפל/PayPal ?

שירותי התשלום המאובטח של פייפל מאפשרים לנו לשלם באתרי אינטרנט בדרך הנוחה, המהירה והבטוחה ביותר.
פייפל חוסכת עבורנו את הצורך בהזנת נתונים בכל קנייה מחדש, שומרת ומאבטחת עבורנו את הפרטיים האישיים כמו גם הכתובת למשלוחים. paypal מסייעת לנו באבטחת פרטי כרטיס האשראי, ובכל פעם שנבצע הזמנה באתר אינטרנטי יהיה עלינו להקליד רק את האימייל והסיסמא.
חשוב להדגיש שמספר כרטיס האשראי לא נחשף כלל בפני המוכר באתר, כך שהתשלום באמצעות פייפל מספק אבטחה מלאה.

איך לפתוח חשבון פייפאל בשלושה שלבים פשוטים, ובחינם ?

  1. נכנסים לעמוד פתיחת חשבון באתר PAYPAL ישראל, ומזינים את כל הפרטים הנדרשים:
    שם פרטי, שם משפחה, רחוב, מס' בית, יישוב, מספר טלפון נייד, כתובת אימייל, תאריך לידה.
    לאחר מכן לחצו על כפתור המשך.
  2. קראו בעיון את ההמלצות המוצעות לפני בחירת הסיסמא, ולחצו על הכפתור – צור סיסמא.
    כעת עליכם להזין את הסיסמא ולהשלים את הגדרת החשבון על ידי לחיצה על הכפתור – הסכם וצור חשבון.
  3. הוסיפו את פרטי כרטיס האשראי שלכם על מנת ליהנות מהשירות.

לאחר ההרשמה יש לאשר את כתובת האימייל שהזנתם בתחילת תהליך הרישום. הודעת האישור תשלח לתיבת המייל שלכם בסיום ההרשמה.

פתיחת מחלוקת בפייפל – איך עושים את זה?

בין אם קניתם איפור אונליין או רחפן DJI באתר נידח, אם שילמתם באמצעות פייפל – אתם מוגנים. פייפאל מעניקה הגנת קונה למשך 180 יום (כן כן חצי שנה), מרגע ההזמנה שלכם.
מה זה אומר הגנת קונה? הכוונה שלמשך 6 חודשים, פייפאל מתחייבת לסייע לכם לפתור מחלוקות עם המוכר במקרה של בעיות. בין אם המוצר לא הגיע, התקלקל, הוא לא במידה הנכונה וכו', יש לכם למי לפנות. שימו לב, זה לא אומר שאתם אוטומטית מקבלים את הכסף חזרה, אלא רק שיש גוף שאליו תוכלו להתלונן. מי שמכריע ומורה על זיכוי כספי היא פייפאל עצמה, לאחר שהיא בוחנת את תגובות הצדדים – המוכר והקונה. מומלץ לעיין בדף המידע של פייפאל על הגנת הקונה – כאן.

אז איך פותחים מחלוקת בפייפאל בפועל?

  1. ניכנס לחשבון הפייפאל האישי שלנו ונאתר את העסקה הבעייתית.
  2. נלחץ עליה, נירד מעט למטה ונקיש על "דווח על בעיה". כפי שמפורט בתמונה.מחלוקת עם מוכר בפייפאל
  3. פייפאל תציג בפנינו מס' בעיות נפוצות, נלחץ על המחלוקת המתאימה.סיבלת פתיחת מחלוקת בפייפאל
  4. כעת הגיע הזמן לכתוב בפירוט בגין מה אתם פותחים את המחלוקת. נסו להיות מפורטים ככל האפשר. במידת הצורף, צרפו קבצים כמו תמונות, תעודות משלוח וכו'. לאחר שסיימתם ולחצתם על שלח, פייפאל תעביר את המחלוקת לתגובת המוכר כדי לתת לו הזדמנות לפתור את הבעיה מבלי שהיא תתערב.פירוט המחלוקת בפייפאל
  5. במידה ותגובת המוכר אינה לשביעות רצונכם תוכלו לבקש מפייפאל להתערב ולהכריע.

 

פייפאל היא אחד מאמצעי התשלום הנפוצים בעולם, עקב הנוחות וקלות השימוש בה. כעת למדתם שפייפאל גם שומרת עליכם ומספקת הגנת קונה במקרה של בעיות בהזמנת מוצרים, ולכן מדובר בצורת תשלום בטוחה ביותר.

אתם יכולים לקנות בראש שקט, צאו לשופינג מסביב לעולם וזכרו להשוות מחירים בטיפר לפני כל קנייה באינטרנט!

 

יכול לעניין אותך

קבלו כסף בחזרה בכל קנייה בחו"ל

הצטרפו עכשיו וקבלו עד 30$ מתנה

שתפו את זה בפייסבוק
שלחו לחברים בוטטסאפ
שלחו את הפוסט במייל

חפשו מה שבא לכם...