איך לעבור את החורף בשלום? המוצרים החמים ביותר ברשת

אספנו שלושה מוצרים חמים במיוחד שאתם חייבים לקנות מחו"ל לפני שהחורף מגיע: חומר דוחה מים לשמשת הרכב, מטריה הפוכה ושמיכת גוף מפנקת במיוחד.
winter products

הדרך הטובה ביותר לעבור את החורף בשלום היא להתעדכן במוצרים החמים ביותר ברשת.
חשבנו לרגע שאולי אין לכם באמת זמן לעשות את זה, אז אספנו במיוחד בשבילכם את שלושת המוצרים החמים והמגניבים ביותר שנצפו באינטרנט.

דוחים את הגשם משמשת הרכב

aquapel
זוכרים את הימים הקשים שנדמה כאילו הגשם פשוט לא יפסיק, הרגע הזה שגם המהירות הגבוהה ביותר של הווישר לא מצליחה לספק לכם ראות טובה במהלך הנהיגה?
זה לא סוד שברגעים האלה אנחנו מסוכנים לעצמנו וכמובן לסביבה. איך פותרים את הבעיה? מורחים חומר דוחה נוזלים על שמשת הרכב. את החומר AQUAPEL ניתן למרוח בקלות על שמשת הרכב, כמו גם על שאר חלונות הרכב ובכך להגן מיידית מפני ימים גשומים במיוחד. החומר יוצר שכבת הגנה אשר דוחה נוזלים, במגע ישיר עם המים נראה שהם פשוט נוזלים במהירות, כך שאנחנו יכולים להמשיך בנהיגה בטוחה בכל תנאי מזג האוויר. AQUAPEL נועד לייצר שכבת הגנה הדוחה נוזלים גם בתנאי מזג אוויר קשים כמו סופת שלג.
איפה אפשר לקנות את המוצר? חפשו את המילה AQUAPEL במנוע החיפוש שלנו ובחרו באפשרות המשתלמת ביותר.

פטנט גאוני – נשארים יבשים גם בחורף

iverted-umbrella
איך לא חשבו על זה קודם? מטריה הפוכה, שנפתחת מהפנים לחוץ ומאפשרת לנו להיכנס לרכב ולצאת ממנו בקלות רבה בלי להירטב כלל.
איך זה עובד?
בניגוד לשיטה הרגילה שבה מתקפלות המטריות שאנחנו מכירים, המטריה ההפוכה נסגרת כלפי מעלה ומשאירה את כל הנוזלים בחלק החיצוני שלה, וכך אנחנו לא מרטיבים את הבית, המשרד או הרכב. בנוסף ליתרון הקיפול החיצוני, המטריה ההפוכה מצוידת בידית נשיאה ארגונומית בצורה עגולה המאפשרת לנו אחיזה נוחה במיוחד בפרק כף היד, כך שאנחנו פנויים להשתמש בשתי הידיים כל הזמן. מוט המטריה ההפוכה עשוי אלומיניום איכותי, וניתן לייבש את המטריה בקלות כאשר היא מונחת על ראשה. הבד איכותי, תפור בקפידה בשכבה כפולה ונועד לשימוש גם בתנאי מזג אוויר קשים כולל רוחות חזקות. את כל המנגנון דאגו להסתיר בעיצוב נאה בתוך הבד, והפתיחה קלה ומהירה על ידי לחיצת כפתור.
אז למה אתם מחכים? בחרו צבע ותתחדשו 🙂

מפסיקים לריב על המזגן

snuggie-%d7%a9%d7%9e%d7%99%d7%9b%d7%94
הכירו את השמיכה הכי מפנקת בעולם ותפסיקו לריב על המעלות במזגן.
כולנו מכירים את הריבים בינו לבינה, הנה הפתרון היעיל ביותר לבעיה, שמיכת גוף מפנקת שתפורה בדיוק למידות הגוף.
דמיינו לעצמכם, שמיכת כרבול איכותית,חמימה ומפנקת התפורה בדיוק במידה שלכם, כזאת שתחמם אתכם מול הטלויזיה, במיטה או בלימודים. השמיכה מיוצרת מבד פליז איכותי דו צדדי, צווארון נוח ושרוולים שיאפשרו לכם לעשות כל דבר מבלי להוציא את הידיים מהשמיכה כלל. השמיכה מושלמת לגברים, נשים וילדים, ומיוצרת במבחר צבעים ודמויות מפורסמות.
חפשו את המותג snuggie במנוע החיפוש שלנו ובחרו לכם שמיכת גוף מפנקת.

מה שבטוח, החורף שלנו יהיה חם ומפנק 🙂

יכול לעניין אותך

חפשו מה שבא לכם...