סדר בבית בפחות מ-10?! 8 פריטים שיעשו לכם סדר בבלאגן

סדר בבית בפחות מ-10?! 8 פריטים שיעשו לכם סדר בבלאגן

מכירים את זה שהחדר שלכם תמיד מבולגן? בגדים, תכשיטים ומה לא מפוזרים בכל מיני מקומות? אתם לא היחידים!

לכל אחד מאיתנו יש את ההרהורים האלה מידי יום "החדר מבולגן, אני צריך לסדר פה קצת מתישהו", ובזה זה נגמר… הרהורים.
עד שיום אחד זה כבר בלתי נסבל, אמא מתעצבנת, החברה פחות באה וזהו, החלטתם שהגיע הזמן הזה, הגיע הזמן לסדר את החדר!

ואשכרה אתם לוקחים שעה-שעתיים (יש כאלה שצריכים הרבה יותר, אז תתנחמו) ומסדרים את החדר- שטיפה, בגדים מקופלים בארון, סדר בספרים והמחברות וכו', כך שבסופו של יום החדר נקי ומסודר. אין יותר גאה ממכם שאתם מסתכלים על החדר המצוחצח הזה בחיוך גאוותני ומתנשא, תכלס מגיע לכם טפיחה על השכם.

אבל אז, חולף שבוע (לפעמים קצת פחות) והכל חוזר לאותו מצב, הרי אין סיכוי שתיקחו בגד מקופל מהארון ולאחר השימוש בו תחזירו לאותו מצב שהיה בארון נכון?! אז שוב החדר מבולגן, הבגדים זרוקים על איזה עצם תורן, התמרוקים מבולגנים, החדר מלוכלך וכל העבודה של שבוע לפני, עם החיוך המתנשא כבר מזמן נשכחה וירדה לטמיון. אז מה עושים?

זה הזמן להכין את האשראי, ולהסתער על עלי אקספרס בעברית, איבי או אמזון. בעזרת הפריטים הבאים תגלו שלשמור על הבית והחדר נקי ומסודר היא לא משימה כל כך קשה.

אספנו עבורכם 6 מוצרים לקנייה מחו"ל שיעשו לכם סדר בבלאגן:

1. סטנד לתכשיטים

מכירים את זה שיום אחד אתם שמים שרשרת או צמיד בעדינות בתוך קופסת התכשיטים שלכם ויום אחרי כשאתם קצת קצרים בזמן אז אתם פשוט זורקים את זה לצידה במקום להניח? אז עם סטנד התכשיטים הזה, כל בעיותיכם יפתרו! יקח לכם בדיוק שנייה וחצי לשים את השרשרת, הטבעת או העגיל במקום. מה הרווחתם? סדר בכל התכשיטים שלכם, הם לא יאבדו יותר וכמובן סטנד מדליק ודקורטיבי לחדר שלכם. jewelery-organizer

2. ארגוניות איפור בנות

פריט נוסף למין היפה והקצת מבולגן, הוא ארגונית איפור. בנות בטוח מכירות את זה שהן צריכות להפוך הכל כדי למצוא איזה מברשת או מסקרה רצויה, וכאשר הן מסיימות זה נשאר מפוזר על השידה. במחירים מצחיקים תוכלו לרכוש ארגוניות איפור נוחות ויעילות שיסדרו וימיינו את מוצרי האיפור שקניתם באינטרנט במקום אחד. אז סבבה שיהיה מלא בלאגן במגירה אחת, אבל לפחות הבלאגן לא יהיה מעורבב עם כל הדברים האחרים בחדר או במקלחת.

3. ארגונית לגרביים\עניבות\חגורות

אז איך מסדרים את העניבות? הצעיפים? החגורות? טיפר מצאו לכם פתרון מושלם! עדיין לא מצאנו לזה שם אבל קבלו את הדבר הבא. תוכלו להשתמש בו לסידור מדוייק של הדברים שציינו לעיל ואף יותר מכך, כמו גרביים, גרביונים וכו'.ties-socks-braw-organizer

4. תאי מיטה

אחד הדברים היותר גאוניים שקיימים ברשת- תאי מיטה. מעולה לעצלנים אך מצויין גם עבור שמירה על סדר ועל דברים במקומם. פשוט תולים על צד המיטה כאשר המזרן עצמו מהווה כובד המשקל. כעת יש לכם תא נלווה למיטה אשר נגיש לכם מתי שתרצו. bedside caddy-Shelf-Organizer

5. מארגנים את התבלינים

נמאס לכם שכל התבלינים בשקיות שיכולות להיקרע כך שתכולתם תלכלך את הבית? מה דעתכם לרכוש את הסטיקרים המדליקים האלה, כך שתוכלו לשים את התבלינים בקופסאות סגורות ולכתוב על כל צנצנת את התבלין שלה (אפשר להשתמש גם לזרעים, מזון, קופסאות משחקי הילדים ועוד).

6. ארגונית השלטים האולטימטיבית

בטח כבר קרה לכם פעם שעומדת להתחיל התכנית הכי אהובה עליכם בטלוויזיה, אתם מגיעים לסלון עם נשנוש ושתייה, מתיישבים על הכורסא בניחותא ובאים להדליק את הטלויזיה….אך הפלא ופלא- איפה השלט בכלל? כל פעם זה קורה, כיום בכל סלון יש חמישה שלטים מינימום- שלט לטלוויזיה, לממיר, למזגן, לרסיבר\רמקולים ויש כאלה שיש להם שלט גם לתאורה, אז טבעי שאחד נעלם לו או מתחבא בנבכי הספה מידי פעם. על מנת שלא תלכו לאיבוד עם השלטים ושהם לא ילכו לאיבוד לכם, רכשו לעצמכם את ארגונית השלטים הזאת, פריט חובה בכל סלון בישראל!

7. ארגונית לבגדים

מכירים את התחלופה בין בגדי חורף לבגדי קיץ? הנה ארגוניות לבגדים שיעשו לכם סדר בבגדי עונה מסויימת. פשוט ארזו אותם והניחו בצד, במקום לזרוק בערימה ברון נשכח. אפשר גם לשים בהם בגדים שאתם פחות לובשים אך לא רוצים לזרוק, פתרון מעולם לרגישי הבגדים.להזמין ארגונית בגדים מחול

8. מסדרים את הכבלים

כל שולחן עבודה, בין אם בבית או בין אם במשרד בדרך כלל מבולגן. הנה פריט שיוכל לעשות מעט סדר בין עשרות הכבלים שיש לכם. ארגונית כבלים תסדר את חוטי ההטענה למכשירי הסלולר, הטאבלט או המחשב ותסדר ולו במעט את הבלאגן שמאפיין אותם.

שכחנו משהו? שלחו לנו ואולי נוסיף בצירוף קרדיט למגיב 🙂

יכול לעניין אותך

קבלו כסף בחזרה בכל קנייה בחו"ל

הצטרפו עכשיו וקבלו עד 30$ מתנה

שתפו את זה בפייסבוק
שלחו לחברים בוטטסאפ
שלחו את הפוסט במייל

חפשו מה שבא לכם...