איך להיכנס לכושר בלי חדר כושר! המדריך החכם של טיפר

נמאס לכם ללכת לבריכה ולהרגיש כמו קציצה? לקנא בגזרה של אנשים אחרים? רוצים ריבועים בבטן, אבל אין לכם זמן או כסף להירשם לחדר כושר? הוכח מדעית ששמירה על כושר גופני ברמה גבוהה, יכול להשפיע על מצב הרוח לטובה, גמישות, שיפור איכות השינה, לרפלקסים חדים יותר ולשמירה על בריאות תקינה (לא משקרים, בדקו אותנו בדוקטור גוגל). להתאמן באופן קבוע משחרר גם אנדורפינים במוח המסייעים לשיכוך כאב ולשיפור מצב הרוח (יש המכנים אותם גם כ"המפתחות לגן עדן" בשל היכולת שלהם לשלוט בהנאה ובכאב).
Get Fit Without Gym

אם אתם עייפים כל הזמן, השרירים שלכם כבדים ומצב הרוח שלכם לא בשמיים, מומלץ בחום להתחיל להתאמן ולו לזמן קצר ביום או בשבוע, העיקר שתתאמנו, תיכנסו לכושר ותתנו לגוף שלכם את מה שהוא צריך. זה הגוף שלכם, זה הדבר הכי יקר בחיים שלכם, שמרו עליו וטפחו אותו, כי אף אחד אחר לא יעשה את זה בשבילכם.

בנוסף, כושר גופני עוזר לביטחון העצמי שלנו עם הגוף, משפר את עור הפנים וכמובן נותן לנו מראה מנצח!

אז לאלה שמתרצים באין לי זמן, יש לי 4 ילדים קטנים בבית, אני עובד מ-8 עד 8 בערב וכו' וכו',

ארגנו לכם 6 מוצרים שתוכלו להשתמש בהם כדי להיכנס לכושר בקלות, מבלי להירשם לחדר כושר:

  • דילגית דיגיטלית: לא הרבה יודעים אבל מדובר באימון מאוד יעיל לשריפת קלוריות, בניית מסת שריר, שיפור היכולת האירובית, ושיפור הקואורדינציה ושיווי המשקל. היתרון המשמעותי של אימון בדילגית הוא דבר ראשון העלות, והדבר השני הוא הזמינות, כל מה שאתם צריכים זה 10 דקות ביום לאימון דילגית. תופתעו, מתאמנים מנוסים לא מצליחים לקפוץ רצוף 10 דקות. בדגם זה, אף יש צג הסופר את מספר סיבובי הדילגית, כך שתוכלו לאתגר את עצמכם מפעם לפעם.
  • נרתיק סמארטפון לריצה: בין התירוצים הרבים של אנשים נגד ריצה, בדרך כלל נשמע שהיא נורא משעממת. אז הנה פתרון יעיל במיוחד, נרתיק יציב לסמארטפון אותו מצמידים לזרוע כך שתוכלו לרוץ בכיף ולשמוע מוזיקה להנאתכם מבלי להסתבך עם האייפון. אנחנו באמת צריכים לפרט מה הסגולות של אימון ריצה? שריפת קלוריות, שמירה על מסת שריר ומסת עצם, שיפור הבריאות הכללית, העלאת הביטחון והערכה העצמית, הפגת מתחים ולחצים ועוד.
  • גריפ התנגדות: מוצר מעולה לאנשים שאין להם זמן בגלל עבודה מרובה. את הגריפ תוכלו לקחת איתכם לכל מקום, ולהתאמן בעזרתו בכל זמן פנוי. אם בזמן שאתם במשרד, מטפלים בילדים ואף בזמן נהיגה. הגריפ עובד על שרירי האמה ופרק כף היד.
  • רצועות התנגדות: באימון רצועות התנגדות עומדים לפניכם שלל תרגילים יעילים שניתן לבצע. חלק מהיתרונות של אימון זה הם חיזוק השרירים, שריפת שומן, הגברת הכוח המתפרץ ושיפור שיווי המשקל. מדובר באימון שניתן לבצע בקלות בכל יום ובכל שעה ואף לזמן קצר.
  • מזרן אימון: מזרן אימונים עשוי בדרך כלל מגומי ומספק נוחות מירבית והגנה על הגב ועמוד השדרה. יש לו שלל אפשרויות שימוש, החל מאימוני בטן ועד יוגה או פילאטיס. גם לא כיף, וממש לא נוח להתאמן על הרצפה הקרה בבית, תאמינו לנו. רוצים בטן עם קוביות? צפו בסרטון אימון יעיל לבטן שאורך רק 8 דקות.
  • ידיות לשכיבות שמיכה: שכיבות סמיכה הוא תרגיל מצויין מהסיבה כי ניתן לבצעו בכל מקום, הוא פשוט, יעיל, קצר וזמין. זהו תרגיל טוב לשיפור הסיבולת השרירית וחיזוק שרירי החזה, כתף קדמית והיד האחורית. מומלץ להשתמש בידיות על מנת למקסם את האימון שלכם ולהפיק ממנו הרבה יותר.

מקווים שתיישמו את הטיפים שלנו ולפחות עד הקיץ הבא תשוויצו בגוף חטוב מתמיד!

online shopping cash back

משתמשים באביזר כושר נוסף שעושה את העבודה? ספרו לנו !

 

יכול לעניין אותך

חפשו מה שבא לכם...