בלאק פריידי 2024: כל מה שצריך לדעת כדי לקנות מחו"ל בזול

Black-friday-shopping-online

הכינו את הארנקים: לא נשאר עוד הרבה זמן, בלאק פריידיי 2024 נוחת אצלנו ביום חמישי ה- 25 לנובמבר. בכתבה הבאה ארגנו לכם את כל מה שצריך לדעת לקראת יום הקניות האינטרנטי הגדול של השנה – BlackFriday.

חג ההודיה האמריקאי חל בכל חודש נובמבר ביום חמישי ה-4 של חודש נובמבר. ביום שישי שלמחרת, ה-29 לנובמבר, מגיע אחד מימי הקניות העמוסים ביותר של השנה, היום בו שיאי קנייה אינטרנטים נשברים כל פעם מחדש– הבלאק פריידיי (יום שישי השחור). יום זה נחשב ליריית הפתיחה לעונת הקניות באינטרנט עד לסוף חג המולד, שהינו גם סוף השנה האזרחית. מיליוני גולשים, ביניהם מאות אלפי ישראלים, צפויים להסתער על אתרי הקניות איביי, אלי אקספרס, אמזון ועוד ולטרוף את שלל ההנחות ומבצעי בלאק פריידי הרבים.

בבלאק פריידי 2018, נרשמו שיאי קנייה באינטרנט בקרב הישראלים עם למעלה מ- 10,000 עסקאות בדקה וסכום קנייה ממוצע של 342 ש"ח. יודעי דבר מציינים שהמגמה רק תעלה והשנה הנוכחית הולכת לנפץ שיאי קנייה שלא היו בעבר.

הנה כל מה שצריך לדעת כדי לקנות בזול בבלאק פריידי 2022

הגיעו מוכנים לבלאק פריידי:

נכון, כדי לשלם באתרי הקניות מחו"ל כל מה שצריך זה כרטיס אשראי בינלאומי. אנו ממליצים לפתוח חשבון בפייפאל, על מנת שחוויית הקניות שלכם תהיה בטוחה ונוחה הרבה יותר. פייפאל מציעה לכם ביטוח מלא על הקניות שלכם, וכן עם פייפל לא תצטרכו להקיש כל פעם את מס' כרטיס האשראי שלכם. כל הפרטים כיצד להירשם לפייפאל והיתרונות בדרך התשלום הזאת נמצאים כאן.

לא פחות חשוב, זה להירשם מראש לאתרי הקניות מחו"ל כדי מוכנים להזמנה. מרבית האתרים מחייבים רישום לאתר כדי להזמין מוצרים ולעיתים בבלאק פריידי, המלאי יכול להיחטף תוך דקות. מאות מיליוני משתמשים בדיוק כמוכם, מחוברים למסך ואתם לא רוצים לפספס דיל נדיר רק בגלל ששכחתם להירשם לאתר.

בנוסף, חשוב להבין כיצד עובדים חוקי המכס בארץ, כדי שלא תופתעו שמוצר שהזמנתם במחיר זול במיוחד נתפס במכס וכעת תצטרכו לשלם הרבה יותר. תכננו את הקנייה שלכם בעזרת מדריך המכס החכם של טיפר להזמנת מוצרים מחו"ל על מנת לוודא שהמבצע שאתם מעוניינים בו, אכן משתלם.

איפה לקנות בבלאקפריידי:

אתרי הקניות הטובים ביותר להזמנת מוצרים מחו"ל בבלאק פריידיי הם איבייאלי אקספרס ואמזון, המפעילים עמוד קניות אינטרנטי ייעודי ליום הזה. לכן כדאי לשים לב לדילים והמבצעים שמתעדכנים מידי שעה בו. טיפר עובדת בשיתוף עם שלושת האתרים האלה ולכן יהיה לכם קל להשוות את מחירי המוצרים בין שלושת אתרי הקניות הללו.

3d style black friday sale element design (קרדיט צלם/תמונה: Starline, Freepik)

בלאק פריידי 2022 ישראל, מתי זה מתחיל:

הבלאק פריידי מתחיל לפי שעון ארה"ב בשעת חצות 00:00. לכן, אנחנו בישראל נוכל לחזות במבצעים בשעות הבוקר המאוחרות (עקב הפרשי הזמנים) בסביבות השעה 8 בבוקר. המבצעים החמים ביותר מתרחשים במהלך כל היום. עם זאת, תוכלו למצוא שלל מבצעים מעניינים גם בשבוע לאחר מכן, הנקרא Cyber Week.

מה לקנות בבלאק פריידי:

הבלאק פריידיי הוא היום המשתלם ביותר לקנות ביגוד והנעלה וכן גאדג'טים ומוצרי אלקטרוניקה, ובייחוד לפטופים, מצלמות אקסטרים, אבטחה ולרכב. שלל מוצרים המגיעים לעד 80% הנחה ממחירם המקורי! נצלו את זה. ענף חשוב נוסף שהולך לתפוס את תשומת ליבם של הקונים הוא שוק הסמארטפונים. אין ספק שאנחנו הולכים לראות מבצעי הנחה מטורפים על מגוון סמאטרפונים חדשים. מומלץ להתעדכן בדף הפייסבוק שלנו, אשר יפרסם ויעדכן את המבצעים החמים ביותר לקהל הישראלי.

מה לקנות בבלאק פריידי

זהו זמן מצויין גם לרענן את ציוד המטבח עם שלל מבצעים ודילים חמים על אביזרי מטבח שונים.

אם חשקה נפשכם, בצעצועי ילדים אנו ממליצים להמתין לסייבר מאנדיי (חג קניות אינטרנטי נוסף החל ביום שני בשבוע לאחר מכן), אשר ידוע כפופלארי ביותר למכירות ומבצעי צעצועים שונים.

המון חנויות בארץ ובעולם משתתפות בחג הקניות הבינלאומי הגדול הזה, והבלאק פריידי הוא ההזדמנות המשתלמת ביותר להשיג את המוצר שאתם רוצים במחיר הכי זול שיש.

אז זכרו, בלאק פריידיי מגיע רק פעם בשנה ולכן מומלץ לעקוב ולשים לב למבצעים החמים על מוצרים המבוקשים, הם נחטפים במהרה! אם תפספסו, לא נורא תמיד יש את שנה הבאה 😉 .

יכול לעניין אותך

קבלו כסף בחזרה בכל קנייה בחו"ל

הצטרפו עכשיו וקבלו עד 30$ מתנה

שתפו את זה בפייסבוק
שלחו לחברים בוטטסאפ
שלחו את הפוסט במייל

חפשו מה שבא לכם...