קונים באיביי בעברית? כך תבחרו מוכר אמין ותמנעו מאכזבות

איך לבחור מוכר אמין באיביי? כל הטיפים החשובים ביותר לבחירת מוכר באתר איביי העולמי. משווים מחירים בטיפר וחוסכים מאות עד אלפי שקלים בשנה.
קונים באיביי בעברית? כך תבחרו מוכר אמין ותמנעו מאכזבות

איביי בעברית או באנגלית Ebay, הוא אתר מכירות פומביות וישירות באינטרנט, ומטרתו העיקרית היא לאפשר מסחר מקומי ובינלאומי. המוכרים באתר הם אנשים פרטיים כמו גם בעלי עסקים המציעים למכירה פריטים או שירותים. לאורך השנים הפך האתר לפופולרי בקנה מידה עולמי, ואנשים רבים רואים בו כאמצעי חשוב ביותר להגדלת המכירות. הפלטפורמה הגאונית הפכה במהרה את האתר למוביל בתחום הקניות המקוונות ועזרה לנו כקונים לבטל את פערי התיווך הגבוהים המצויים בחנויות הפיזיות בארץ, ובכך לחסוך מאות עד אלפי שקלים בשנה.

ספקים רבים מכל העולם בוחרים להציע למכירה פריטים באיביי, ונלחמים על המקומות הראשונים בדפי תוצאות החיפוש, במטרה להגדיל את מחזור המכירות. חשוב לנו להדגיש, כי אין כל קשר בין סדר הצגת תוצאות החיפוש לטיב המוכר או המוצר. ישראלים רבים המבצעים קניות על בסיס קבוע באתר איביי בוודאי יודעים שלצד החיסכון הגדול בקניית מוצרים באתר, יש מספר טיפים חשובים שכדאי להכיר בכדי להימנע מפריט תקול או שקרי, וכמובן ממוכרים גרועים.

לאורך השנים החלו לספק באיביי נתונים אודות המוכרים, בעזרתם ניתן לבצע החלטה מושכלת ולצמצם את הסיכון לבעיות במוצר או בתקשורת מול המוכר לאחר ביצוע הזמנה. חלק מהנתונים הרלוונטיים אודות המוכר ניתן לראות כבר בדף המוצר, ושאר הנתונים נמצאים בדף פרטי המוכר.

הנה 3 טיפים חשובים לבחירת מוכר אמין באיביי

  1. סימון "TOP RATED SELLER":
    איביי הוסיפה את נתוני הגולשים ומעניקה את הדירוג רק למוכרים מצטיינים אשר באופן עקבי מקבלים דירוג גבוה מהקונים, מבצעים משלוח מהיר ומספקים תיאור מדוייק עבור הפריטים המוצעים למכירה.
    הם חייבים להגיע למכירות בסך 1000 דולר לפחות ולבצע מינימום 100 מכירות בשנה.
    התואר "מוכר מצטיין" מספק לנו מידע רב אודות פעילות המוכר באתר איביי תחושה בטוחה יותר בקנייה דרכם, אך אין לפסול מוכרים נוספים טובים לא פחות, שלא קיבלו את הדירוג.
  2. מספר העסקאות שביצע המוכר באיביי:
    לצד שמו, מצוינות מספר העסקאות שביצע המוכר באיביי בטווח של 12 חודשים (המספר שנמצא בסוגריים). מומלץ מאוד לבחור במוכר שביצע אלף מכירות ומעלה. כך נבטיח בחירה במוכר מנוסה.
  3. פידבק חיובי:
    מתחת לשם המוכר, ניתן לזהות את הציון באחוזים שניתן לו על סמך דירוג הגולשים שביצעו קנייה. הציון מספק לנו מידע אודות טיב המוכר, השירות ואיכות המוצר. מומלץ לבחור במוכר עם ציון של למעלה מ- 98%.

רוצים להעמיק עוד יותר?
בלחיצה על שם המוכר תועברו לדף אודות, בו ניתן לקבל מידע נוסף כגון דירוג גולשים ספציפי בנתונים מספריים ובתגובות.
בין הנתונים ניתן למצוא דירוג בנושאים: נכונות תיאור המוצר, טיב התקשורת מול המוכר, זמני משלוח תקינים ועוד.

חשוב לצבור ניסיון וליישם את הטיפים במהלך כל קנייה באתר על מנת להימנע מאכזבות.
אין לנו ספק כלל שהניסיון שתרכשו בבחירת המוכר על סמך טיפים אלו, יסייעו לכם רבות בקנייה איכותית ומשתלמת באיביי.

יכול לעניין אותך

קבלו כסף בחזרה בכל קנייה בחו"ל

הצטרפו עכשיו וקבלו עד 30$ מתנה

שתפו את זה בפייסבוק
שלחו לחברים בוטטסאפ
שלחו את הפוסט במייל

חפשו מה שבא לכם...