קונים באליאקספרס? עשו זאת נכון – טיפים לקנייה חכמה ומשתלמת בשנת 2023

רוצים להימנע מאכזבות קנייה באליאקספרס? עשו זאת נכון - הטיפים שיעזרו לכם לקנות חכם ומשתלם! כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים בעליאקספרס ב- 2023.
קונים באליאקספרס? עשו זאת נכון - טיפים לקנייה חכמה ומשתלמת בשנת 2023

קנייה באליאקספרס, ענקית הקניות הסינית, צברה תאוצה בישראל בשנים האחרונות ובענק. ישראלים רבים הבינו שקניות באינטרנט הן משתלמות ביותר ואין ספק שלעליאקספרס יש תרומה ענקית לכך. האתר מאפשר לעסקים קטנים ולאנשים פרטיים להציע מוצרים למכירה, מה שהופך את אפשרויות הקנייה והמבחר לכמעט אינסופי והמחירים זולים להפליא. עליאקספרס מתורגם לכמה שפות ביניהן עברית, כך שהקהל הישראלי בהחלט יכול להרגיש בנוח בכל שלב במהלך החיפוש והקנייה באתר.

כמו בכל אתר קניות המאפשר לספקים שונים להציע מוצרים במגוון קטגוריות, גם באליאקספרס אנחנו חשופים לתרמיות ולתקלות בדרך. זה בהחלט לא דבר חדש, האפשרות שמוצר יאבד בדרכו אליכם, או שיגיע וימצא תקול קיימת בכל אתרי הקניות האינטרנטיים, גם כאלה הפועלים בארץ. בכדי להימנע כמעט לחלוטין מבעיות שכאלה, או לפתור אותן על הצד הטוב ביותר חשוב מאוד להקפיד על כמה כללים לפני כל קנייה באתר.

מה חשוב לדעת לפני שקונים באליאקספרס?

  1. אל תסתפקו בכותרת:

    לאחר סינון ראשוני מתוך כל תוצאות החיפוש, הקפידו לקרוא את תיאור המוצר במלואו, אל תסתפקו בקריאת כותרת המוצר בלבד. וודאו כי התיאור עונה על ציפיותיכם ואל תהיו מופתעים, חשוב לקרוא מה מגיע בחבילה ומהם הפרטים הטכניים (אם קיימים).

  2. ציון דירוג ומספר הזמנות – בחירת מוכר נכונה:

    אל תסתפקו בציון הכללי שקיבל המוכר המורכב מהפידבקים. אליאקספרס מאפשרת לנו לסנן את תגובות הקונים לפי מדינות, כך ניתן לקבל מידע רלוונטי מקונים ישראלים אודות המוצר, טיב השירות שמציע המוכר, זמן הגעתו ועוד. ישנה גם אפשרות לקונה לצרף תמונה לתגובה, דבר שיכול לעזור לנו מאוד בקבלת ההחלטה.

  3. בחירת מוצר מתאימה:

    הקפידו לסמן נכונה את דגם המוצר, הצבע ובמידה וצריך גם את השקע החשמלי המתאים לישראל. בחירה שגויה תותיר אתכם מאוכזבים עם מוצר מדהים שלא מתאים למידות שלכם.

  4. זמני משלוח ותשלום:

    הספקים באליאקספרס מזינים זמני ומשלוח ועלויות שונות בהתאם, לכן הקפידו לקרוא מהם בכל פעם שאתם רוכשים באתר. מחיר המוצר אינו כולל את מחיר המשלוח והוא יוצג בנפרד.

  5. אחריות ומדיניות החזרת מוצר:

    כמו זמני המשלוח, גם כאן עשוי להיות שוני בין הספקים באתר. קראו בעיון את מדיניות החזרת המוצר ובדקו לכמה ימים ניתנת האחריות, אם בכלל.

  6. מידות באתר אליאקספרס:

    לרב, המידות למוצרי ביגוד והנעלה יהיו שונות לחלוטין מהמידות הנהוגות בישראל. חשוב מאוד לעיין בטבלת המידות שמצרף המוכר לפרטי המוצר. שוב, גם כאן עשוי להיות שוני בטבלת המידות בין הספקים השונים לכן גם במקרה הזה בדקו בכל הזמנה מחדש.

  7. קנייה באמצעות שירות הסליקה של אליאקספרס – Alipay:

    אליאקספרס השיקה שירותי סליקה מאובטחת בשם אליפיי. בדומה לשירותי הסליקה שמציעה לנו Paypal של איביי, גם באליפיי נהנה מתמיכה מלאה במקרים של אי הגעת המוצר, החזר כספי ועוד. מומלץ להשתמש בשירותי הסליקה ולהימנע בראש ובראשונה מגניבת פרטי האשראי שלכם.

  8. מחלוקות עם המוכר:

    היה ומוצר שהזמנת מעלי אקספרס לא הגיע או שהגיע תקול, מומלץ לשוחח עם המוכר בהודעות ולבקש פתרון הולם. שימו לב לא ליפול להצעות משונות של המוכר ובמידת הצורך פתחו מחלוקת להזמנה שלכם כדי שאלי אקספרס תהיה מודעת לנושא ותוכל לפקח ולהתערב במידת הצורך. שימו לב, שיש לכם הגנה של 60 יום מרגע ההזמנה. כלומר, אם עברו 60 יום והמוצר לא הגיע ולא פתחתם מחלוקת, תאבדו את ההגנה שלכם ולכן חשוב לא לפספס את מסגרת הזמן.

רגע לפני שיוצאים לשופינג – רוצים לחסוך כסף בכל קנייה? בקרו בעמוד קופונים לאליאקספרס ונצלו את ההנחות בכל רכישה.

קנייה נכונה באתר אליאקספרס בעברית היא משתלמת וכדאית, ובהקפדה על טיפים אלו לפני כל קנייה באתר תוכלו לצמצם כמעט לחלוטין את התקלות הצפויות.

יכול לעניין אותך

קבלו כסף בחזרה בכל קנייה בחו"ל

הצטרפו עכשיו וקבלו עד 30$ מתנה

שתפו את זה בפייסבוק
שלחו לחברים בוטטסאפ
שלחו את הפוסט במייל

חפשו מה שבא לכם...