קורקינט חשמלי הוא כלי שדורש תחזוקה

ילדים-רוכבים-על-קורקינט-חשמלי

ההסתמכות על נקודות שירות מקצועיות

רכיבה על קורקינט עם מנוע חשמלי מראה גם כיצד לעתים כלי חשוב זה מצריך תחזוקה ברמות שונות. בראש ובראשונה, אם רוכבים על קורקינט חשמלי בצורה נכונה ומקפידים לשמור עליו גם כשרוכבים בדרכים מעט קשות, הרי שהצורך בתחזוקה הוא סביר בהחלט, והוא אינו מצריך פינוי של זמן רב או הוצאות כספיות מיותרות. חשוב להבין שכדי ליהנות מתחזוקת כלי איכותית יש להסתמך גם על אחריות רצינית.

ברגע שלקורקינט איכותי יש לא רק משווק אמין מאחוריו, אם נגדיר זאת כך, אלא כמובן גם יבואן רשמי, הרי שבעלי הכלי יכולים ליהנות מחלקי חילוף מקוריים ואיכותיים ברגע שהקורקינט צריך טיפול, מכלי עבודה מתאימים שמחזיקים בנקודות שירות מקצועיות המספקות שירות ליבואן הרשמי, ומיכולת מקצועית מתאימה שיש לכל מי שיפרק וירכיב משהו בקורקינט שיש לו גב, כמו שאומרים, של יבואן רשמי רציני.

הפעולות שניתן וחשוב לבצע לבד

תחזוקת קורקינט חשמלי היא לא דבר שתמיד מצריך הגעה לנקודת שירות או חיפוש של מקומות כאלה ואחרים המציעים את עצמם לתיקונים ולטיפולים שונים. זאת מאחר ויש דברים שהרוכב יכול, וצריך, לעשות בעצמו לעתים. מעקב קבוע אחר מצב הכלי, מתוך הבנה שלאחר רכיבה במקומות מסוימים ולאחר שימוש במשך תקופה מסוימת, יראה לבעל הקורקינט כיצד יש מקומות בכלי שבהם הוא נדרש לבצע פעולות מסוימות.

כך למשל, מי שיהיה ערני לדבר זה, יבדוק מדי פעם את מצבם של הברגים שממוקמים בסביבת הכידון כדי לחזק אותם במידת הצורך. זהו דבר מתבקש לאחר תקופה מסוימת. במידה ולא מצליחים לחזק את הברגים לבד, בשל חוסר מיומנות למשל או בשל חוסר בכלים, כדאי מאוד לגשת לנקודת השירות. גם בדיקת הצמיגים לזיהוי רמת השחיקה שלהם כדי להבין אם הגיע הרגע להחליפם, וגם שימון הצירים השונים, הם דברים שהרוכב יכול לעשות בעצמו.

טיפול עקבי בעניינים שוטפים

בלא מעט מקרים הדברים הם הרבה יותר פשוטים כשאנו מדברים על תחזוקה של קורקינט חשמלי. אם ניקח למשל את הסוללה, נראה כיצד מעבר להקפדה לגבי טעינתה כדי שהיא תספיק לנסיעה הבאה, יש גם לדאוג שההטענה תבוצע בטמפרטורת החדר בלבד, וזאת בהתאם להגדרה שנקובה בסוללה. בנוסף, מומלץ גם לא לחכות יותר מדי עד שהסוללה ריקה לגמרי, אלא להטעין אותה עוד לפני כדי למנוע ממנה נזק.

הקורקינטים של היום כבר הופכים להיות מתוחכמים יותר ויותר, ולכן יש להתייחס גם לכך שלעתים דגם מתקדם מציע גם אפליקציה לניהול הנסיעה בכלי. קורקינט חשמלי שהיבואן שלו מציע גם אפליקציה ייעודית כזו, מצריך ערנות מבעליו בכל הקשר לעדכניות הגרסה. כלומר, לעתים יש לבדוק באתר של היבואן האם קיים עדכון גרסה לאפליקציה, ואז לבצע מידית את העדכון כדי ליהנות מהיתרונות החדשים שנוספו.

יכול לעניין אותך

קבלו כסף בחזרה בכל קנייה בחו"ל

הצטרפו עכשיו וקבלו עד 30$ מתנה

תגיות

שתפו את זה בפייסבוק
שלחו לחברים בוטטסאפ
שלחו את הפוסט במייל

חפשו מה שבא לכם...