מצלמות 360 כבר ממש לא עסק יקר

מצלמות 360 כבר ממש לא עסק יקר

נתקלתם בסרטון מדליק ברשת שגורם לכם להזיז את הסמארטפון לכל הכיוונים? מדובר בצילום 360 ולשמחתנו המצלמות כבר לא יקרות.

צפו למשל בסרטון המטורף הזה שצולם ממש מעל ראשו של הטייס, מצלמת 360 מספקת לנו אשליה מדהימה ומכניסה אותנו ישירות אל תא הטייס. אותנו הוא השאיר המומים!

אם עד עכשיו היינו רגילים לשתף את החוויות שלנו מזווית צרה או פנורמית, היום בעזרת מצלמות 360 אנו מכניסים מימד חדש ומטריף לצילומים.
דמיינו את האפשרות לתעד את הטיול שלכם בזווית 360, מסלולי טיול, אטרקציות מטורפות, רכבות הרים ומסיבות. החוויות שלכם מתועדות ממש כמו בעולם האמיתי. נכון, זה לא תחליף למצלמה אמיתית, וגם לא לצילומים הרגילים שהסמארטפון מספק לנו, אבל בדיוק כמו שמצלמות האקסטרים של GOPRO ו- SJ נכנסו אל חיינו בסערה, כך בדיוק קורה עם מצלמות ה-360. בכנות, אף אחד לא יתנגד כשנשלוף אותה מהכיס בכל פעם שנרצה לתעד חוויה חדשה!
מצלמות 360 הפכו כלכך פופולאריות ואפשר לשתף את הסרטונים עם משפחה וחברים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ובאתרי וידאו בסגנון יוטיוב. מי שלא מחפש לשתף את העולם בסרטונים שלו ומעוניין לצפות בהם ישירות מהמחשב האישי, יוכל להשתמש ב- TLC לשם כך.

המלצה חמה!
שלבו את צילומי 360 עם משקפי מציאות מדומה VR.
אם חשבתם שלצפות בסרטונים דרך הסמארטפון זה מגניב, חכו עד שהמשקפיים האלה יכניסו אתכם ישירות אל החוויה.
גם בתחום משקפי התלת-מימד קיימות חברות רבות והמחירים הפכו לזולים מאוד, אפשר לקנות משקפיים בגרושים באחד מאתרי הקניות המובילים.
הקפידו לבחור בדגם התואם לסמארטפון שלכם.

virtual-reality-vr-headset-3d-glasses-with-remote

משקפי מציאות מדומה

איך המחירים?
החברות המובילות והמוכרות יותר בישראל אשר מציעות את מצלמות ה-360 הן LG וסמסונג. טווח המחירים בארץ עבור מצלמות 360 נע בין 1,000 ל- 2,000 שקלים. לעיתים תוצע לכם המצלמה בהנחה או במתנה בקניית מוצר אחר של החברה.

תכלס, איפה כדאי לקנות?
ניחשתם נכון, המחירים בעולם עבור מצלמות ה-360 או משקפי מציאות מדומה VR יותר זולים מבארץ, והמבחר בהחלט גדול יותר. תודות לסינים אנחנו יכולים לרכוש מבחר מגוון של מצלמות 360 בטווח מחירים שפוי בהרבה מהמוצע לנו בישראל, 200-500 שקלים.
מוזמנים לחפש את מצלמות ה-360 ומשקפי התלת-מימד במנוע החיפוש שלנו, בצעו סינון מתאים ובחרו את המוצר המשתלם ביותר.

מצלמות 360

קנית מצלמת 360 מחו"ל והיא עושה את העבודה ויותר? שתף אותנו 🙂

יכול לעניין אותך

חפשו מה שבא לכם...