דובים של אהבה

דובי היא חיה - צעצוע מבין האהובות ביותר על ילדים. מי לא אוהב דובי עם פרווה חמימה ונעימה שאפשר לשחק איתו במהלך היום ולהתכרבל איתו בלילה בתוך המיטה? מסתבר שלא רק ילדים יכולים להשתמש בדבר הנפלא הזה אלא גם אנו, המבוגרים – בובת דובי ענק יכולה להיות מתנה נפלאה לקישוט החדר ליד המיטה או על מדף המיועד במיוחד בשבילו. אפשר להעניק אותו יחד עם בונבוניירה ופתק אהבה מצורף אל בן או בת הזוג שלכם, ובטוח שהם יוקסמו מהרעיון המחמם והמלבב!
דובים-של-אהבה-1024x1024

באתר עדן דובים תוכלו למצוא מגוון דובי ענק מכל הסוגים ומכל המינים בגדלים שונים! אל תישארו אדישים. רכשו עוד היום בובת דובי לאהוביכם והתחברו לקסם האגדי!

מה חשוב לזכור ברכישה של בובת דובי ענקית?

כאשר אתם קונים בובת דובי ענקית מהאתר עדן דובים, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי מדובר במוצר איכות המיוצר בתנאים קפדניים ביותר, עם חומרי הגלם והטקסטיל העמידים והבטוחים למגע. יחד עם זאת, חשוב מאוד לזכור כי מדובר בפריט גדול ויקר ערך שעלול להיפגם די בקלות אם לא מקפידים לשמור עליו כמו שצריך מפני דברים מסוימים שעלולים להוריד מערכו. חשוב מאוד לשמור שלא להתקרב עם הדובי עם אוכל וכזה שמנטף רוטב או שמן, שכן כתמים אלו עלולים לפגום באיכותו של הדובי ולהרוס את הטקסטורה ו/או הצבע המקורי שלו.

באילו צבעים אפשר להשיג את הדובי שלכם?

את הדובי הענקי ומחמם הלב הזה תוכלו להשיג באתר עדן דובים בגוונים שונים ובתצורות שונות. השווה שבכולם זה שמדובר בבובה ענקית למדי – החל מאורך של חצי מטר ועד שלושה מטרים. לכן, לפני שאתם מתכוונים לרכוש את הדובי הענקי, חשוב לוודא כי בחדרו של מקבל המתנה יש מספיק מקום בחלל לאפסן אותו.

מלבד זאת, כדאי מאוד לבחור בצבע שלפי דעתכם יתחבר היטב לאופיו וטבעו של מקבל המתנה. בדרך כלל, נהוג לרכוש לבת הזוג דובי בצבעים עדינים, כמו חום בהיר או וורוד, כזה שבנות נוטות יותר לאהוב. אמנם בחנות תוכלו למצוא דובים בצבעים כמו תכלת, לבן, צהוב, חום כהה ועוד.

אפשר לבחור בדובים עם תוספות שונות כמו פפיון או צעיף, וכן דובים מדליקי אורות.

איך לקנות בובת דובי מהאתר?

אפשר דרך האתר לשלם באשראי, ביט או לבצע העברה בנקאית. האתר הינו מאובטח ביותר לשימוש, לאחר השלמת העסקה פרטי האשראי שלכם נמחקים אוטומטית, כך שלא קיים סיכון לפגיעה חלילה.

המשלוח של הבובה תגיע עד אליכם או עד הכתובת שציינתם בהזמנה עד הבית, עד חמישה ימי עסקים. בדרך כלל השליחים מטעם החנות יגיעו עד אליכם בשעות קבועות של מ9 בבוקר ועד 5 אחר הצהריים, עם חריגות ויוצאים מן הכלל במקרים חריגים.

רוצים לרגש את האנשים האהובים עליכם באמת? רכשו להם בובת דובי ענק!

יכול לעניין אותך

חפשו מה שבא לכם...